Saturday, November 19, 2005

Boas a todos Churros e Churras!

Estou sen postear nada dende fai unha semana. Sì, non tenho perdòn de Dios, pero o menos tenho excusa. Estou estudiando como unha tola. Non tenho tempo para màis.
Tenho que entregar uns casos comentados de Recursos Humanos que son 16 follas como mìnimo, e aparte leer toda a informaciòn relacionada para argumentar os comentarios. Todo esto en inglès, que ainda que o entendo bastante ben levame moito tempo.
Ademais tenho que entregar tres ensaios mais e facer un exame o 12 de Decembro.

Sigo botando curriculums pero a tres semanas de voltar para Galicia non sei se me merece a pena ca de traballos que tenho que facer.

Onte atascousenos o desague (aqui non hay dieresis) da cocinha e temos todo patas arriba. O Landlord non me colle o telefono e xa non sabemos que facer. Temos que fregar no cuarto de banho!

O menos tenho unha alegrìa, porque a asociaciòn de fotografìa organizou outro viaxe para o fin de semana que ven. Sò è unha noite fora asì que creo que si curro bastante durante a semana me podo permitir o luxo de ir, e por 20 eur non està mal. Iremos a Dingle, o oeste, na costa. Sairemos de aquì o Sàbado as 10 da manha e chegaremos ò Domingo a noite.

A vecinha de arriba parece estar un pouco màis tranquila agora. A semana pasada diunos bastante o conhazo e creo que nos estivo collendo comida. De todos xeitos negouno todo pero dinlle un aviso e agora xa non entra na casa tan descarado coma antes.

Nada màis por hoxe. Xa subirei as fotos de Dingle. Un bico grande para todos en especial Mama e Papa. Muaaaaaaaaaaaaa

No comments: