Thursday, February 02, 2006

Busco Curro...

Boas chuscos e chuscas!

O viaxe a Dublìn foi estupendo. Teño algunhas fotos pero non tan boas como para postealas. Xa subirei algunha mais adiante.

A volta foi menos estupenda porque toca currar moito. Teño que entregar catro proxectos este mes e teño un exame a semana que ven.

Ademais virà Javi uns dìas asì que quero apurar agora que teño tempo para estar libre para entòn.

Pasei os ùltimos dous dìas buscando traballo con Oriana. Onte fumos a un Fish&Chips que està o lado da casa e è bastante posible que nos chamen, aunque non sei se hai curro para as dùas. De todos xeitos en teñome que pasar por un par de sitios a semana que ven para falar co xerente. Desexademe sorte!

A casa è un desastre. Cada vez que arreglan algo estropease outra cousa. O luns arreglaron o baño do piso de arriba e agora choveme na cociña. Entra auga pola làmpara! En fin... un cristo...

Teño unha clase de Italiano agora asì que marcho correndo. Un bico grande para todos.

Un hipopòtamo surfea no parque Nacional da Costa de Gabon. National Geographic. August 2004.

No comments: